• dez
    #95
    Most nagyon ráálltak a játékok a shaderekre, amik meg tudják fektetni a kártyákat, de az új gen újfent ráerősít erre. Ha gyorsabb procik lesznek, újra lehet egyet növelni a poligonok számán. Fizika is fejlődhet - bár ott van az a PPU, nem biztos, hogy siker lesz. Továbbá várhatóan még csak most kezd majd jobban fejlődni az AI, annak is kell a kakaó. Egyre összetettebb, kiterjedtebb világ-szimuláció is lehet. Szerintem a végcél a full VR... (Mondjuk ezt én nem várom túlzottan, jól elvagyok a hagyományos világban is. :P) Játékokon kívül: pl. hamarosan HD-s videókkal kell majd dolgozni. Aztán nemsokára ugyanez duplán (stereo-3D), majd később (ha nem egyéni VR-ezésről van szó, amihez elég lehet a másik) a holografikus megjelenítés (sok nézet, stb.). Aztán valamikor direkt agyba vetítés. :P