CyrSyS#50
Igen értem önt! És igaza van mert nem tettem hozzá hogy a kompenzáció abban nyilvánul meg az erősség és gyengeség mérlegén, hogy egyes funkciók aktiválása során különböző programok klönböző értékeket (pl FPS) produkálnak. A minden tekintetet úgy értettem hogy tegyük fel 100 programot tesztelünk körülbelül ugyanazon kategóriába tartozó ATI és Nvidia kártyával és hasonlóképpen 50-50-re jönne ki az hogy hánynál teljesít jobban az egyik. Ez most tényleg hasra mondott érték részemről. Nézze láttam ATI-s gyönyörű grafikát. 3dmark 2003 esete pl. Tehát nem gagyi az ATI egyátalán. Ahogy az nvidia is más grafikai területen tudja megcsillogtatni igazi névjegyét. Tehát igaz mindenki mást használ/másképp használ ahhoz igazítva (és persze pénz a dominancia fő tényezője ennek) választja ki a neki megfelelő kártyát.
A párosításokról szintén megoszlanak a vélemények miszerint AMD+ATI és INTEL+Nvidia az elterjedt párosok. Van köztes is AMD+Nvidia. Személy szerint az atihoz az AMD-t tenném és az nvidiát az intelhez. A kompatibilitás fogalma értelmében itt látom a hardverrendszerek közötti legoptimálisabb barátságot és összhang alapú munkát.
Sokan viszont azzal érvelve teszik jobbá az általuk gondolt (és használt) adott vga-t,CPU-t, Hangkártyát hogy pl:
- az egyik többet tud mint a másik (funkcionalitás)
- Maga az eszköz technológiai felszereltsége kiképzése(pl. nem melegszik annyira)
- Drágább és ezért jobb
- Magasabb a verzió száma (ez ritka de előfordul)
Na most az utasításkészlet alapú megkülönböztetésre térnék ki mint adott kategórián belül. Itt lett említve valami SM3. Elnézést de nemtudom miaz én sem tudhatok mindent. Lényege amit írni akarok hogy vigyázzunk az Utasításkészlet alapú megklönböztetéssel egy adott kategórián belül. pl adott eszköznek X-nevü utasításkészlete van ami Y-t tesz lehetővé. Másik eszközön Z-t tud ami egy T-t tesz lehetővé. Oka a technológia. És az X != Z.
köszönöm a figyelmet!