• Tommy07
    #3
    Sziasztok!

    AlbaComp-ot ezek szerint ki kell fogni. Nekem 2éve van Alba-laptopom, és nincs panaszom rá. Ellenben jó ismerősömnek [aki fél évvel előttem vásárolta] már 3x volt szervízben [DVD, videokártya 2x]. Mondjuk e-mailre nem válaszolnak, ez tény :) és nagy hátrány. A fejlődésben nem volt rá idő... vagy nemtom. De legalább jó teljesítmény/ár arányú gépeket forgalmaznak, nem annyira gagyiból, és ez viszont jó. Vegyük példának a Portocom-ot, akik hasonlóval próbálkoztak néhány éve. Hát ők nem jártak jól... Ja, nekem volt Portocom laptopom is :))) Na azzal voltak gondjaim.

    Reméljük a profilváltás jót tesz a cégnek morálisan és üzletileg is! Aztán akkor majd nem kell sírunk, ha tőlük vásárlunk.