• Morden23
    #54
    RFID-nél nem fog növekedni a termék ára, mégpedig egy ok miatt.

    Az egészet arra találták ki, hogy a piackutatási tevékenységet redukálják az automatikus rendszerek szintjére. "Ímhol egy mágikus kis csipecske, aki megmondja, hogy mikor, mennyit és milyen időközönként vásárolsz." Ez a cégeknek nagyon megéri, mert a piackutatás baszott drága, és nem túl hálás feladatkör (sokan hazudnak-> ha tényleg TUDJÁK, mit vettél, nem tudsz hazudni).
    Magyarán, ha emelik az árakat az RFID miatt, akkor sok ember elpártolna az adott bolttól, és fejlődés nuku, mert maradna nekik a drága, nem annyira megbízható analóg piackutatás. Így inkább ugyanannyi lesz a termék ára, és spórolnak az indirekt marketinges módszereken, meg a piacfelméréseken.
    Egyszerű, mint az 1x1.