Yv@n#70
Ez ok, és elfogadható, én konkrétan azon kijelentésed ellen tiltakoztam, hogy a nem fullautomata, ember seggét fényesrenyaló váltó idejét múlt, ugyanis az én meglátásom szerint nem az. Sokkal nagyobb kontrollt biztosít olyan dolgok mellett, amiket egy automatikus akármivel nem tudsz megoldani.
Alapvetően az élet minden területére beszivárognak a különböző dolgok, amik automatizálással próbálják megkönnyíteni azt, ez nem gond, de én ragaszkodom mindennél a manuális mód meglétéhez is, hogy amennyiben nem vagyok elégedett az automatika által javasolt eredménnyel úgy felülbírálhassam azt. Autók váltójánál a két dolgot összevegyíteni mondjuk kicsit körülményes lenne, illetve akár nagyobb kényelmetlenséghez is vezetne, mint amennyi hasznot hozna.(pl. lenne kuplung, amit használhatsz kikapcsolt automatánál...de akkor hol lenne, hogy ne zavarjon, ha automata épp az egész...szóval itt ez körülményes).
pl. ferrarinál láttam kormány váltó megoldás, hogy a fokozatot te választod meg, fel/le kapcsoló karral, ami a kormány mögött található, de kuplung nélkül elektronika végzi a váltást...no persze ezek azok a dolgok amiket nem a plebs által használatos szériákba szerelnek, hanem a jóval felsőbb kategóriákba.