Áramlástechnikai Gépek
  • justin
    #36
    Itt szerintem nem kell gondolni semmmit senkiről, meg kell tapasztalni ki milyen. Ha jól sejtem Te nem ismered ZR úrat, így nehéz is véleményt formálni. A tanszékről én elég keveset tudok. Gyanítom hogy rengeteg kutatásban vesznek részt folyamatosan (ezt abból következtetem, hogy mindig elfoglaltak), ugyanakkor az érdemjegyek alakulását továbbra sem értem. Szerintem mindenki előtt tény, hogy a 3(!) vizsgából 1 db van amin többen átmennek. Ez már rögtön egy érdekes dolog, hiszen elvileg mindegyiknek ugyanolyan nehéznek kéne lennie. A második érdekesség,hogy tény hogy ebben a tömegképzésben sokan vannak akik nem ide valók, de azért az is furcsa, hogy összesen 2 db 4-es van, 5-ös egy sem. Az egyik ilyen "kivételes embert" van szerencsém ismerni is, hát ha annyi tanulással is 36 pontos 4-es, akkor én nagyon örülhetek a 2-esemnek (örülök is).
    Azt hiszem kisebb reformokat kéne végrehajtani, pölö kevesebb anyag (turbina kompresszor úgyis kalorosoké, elején hőtanos rész is ugorhatna), egy olyan tankönyv amiben a lényeg benne van + feladatok is (ha kiadná a tanszék, még pénzt is kereshetne rajta), a kolléga által említett kis ZH-k is jó 5let, több vizsgaalkalom, több labor is lehetne (persze ezt baromi nehéz lenne beosztani, időben, meg jegyzőkönyvben, talán ha a hibaszámítást nem éne megcsinálni, lehetne 2 jegyzőkönyv is).