• BlackRose
    #76
    Csak nagyon egyszerű igények esetében, és ezekkel a vevőkkel nem érdemes foglalkozni, mert amit kérnek nem kihívás, fizetőképességük gyenge és még valószínűleg még gyengébb lesz, ezért nem jönnek vissza mégegyszer venni valamit, tehát elvesztett ügyfelek, a befektetett pénz és idő a megszerzésükre nem térül meg a továbbiakban, mert nem lesznek többszöri ögyfelek, sőt valószínűleg a gyorstüzelésük miatt nem is fognak senki ügyfele sem lenni hamarossan. Szóval egy középsávban dolgozó IT-snek már nem kell ilyenekkel foglalkoznia, persze kezdés esetén esetleg az ilyeneket is fogadni muszáj, de jobb ha inkább hitelt vesz fel az ember, mert könnyebben megussza, mint, hogy az ilyen ögyfelekre dobja el a drága idejét. Ha emlékszer amikor azt mondtam, hogy becsüld meg magad és a munkádat, erre gondoltam. Különben én éppen azért változtatok most környezetet néhány nap múlva, mert a közép európai IT elérte azt a szintet amikor már tovább lépni szinte lehetetlen, mert nincs elegendő pénz és tapasztalat, az ami meg van az napról napra jobban és jobban tartozik a gyorstüzelő reaktív körbe, és az IT-t itt nem úgy kezelik mint valamit ami előnyben részesíti a céget ha jól van csinálva, hanem mint valamit ami a megmaradás eszköze, mert mindenki úgy csinálja akkor muszáj nekem is. Szóval nincs benne semmi kihívás, ezért lépek tovább gazdagabb mezékre , a legnehezebb dolog volt letisztázni a válalt felelőségeket, bevezetni a munkatársakat, hogy folytatni tudják zükkenőmentessen, mondhatom, hogy már 2-3 éve ez volt a legnagyobb kihívás, a többi meg úgy rutinos dolog, általában fejlődési lehetőségek nélkül.