BlackRose#5
Ez már egyenessen attól függ mit ír a szerződésben. De egyetértek veled, ez nem az ügyfél dolga kell, hogy legyen. Persze az nem jelenti, hogy a szerződésben így van. Pl. amikor én a szerződéskötéskor kérdeztem, hogy ki a felelős ha eltünik a pénzem a számlámról, a banki hivatalnok azt sem tudta miről van szó, de azt mondta, hogy ez ultra biztonságos. Mikor elmondtam neki, hogy én IT-s vagyok és tudom, hogy nem, akkor azt mondta, hogy esetleg hívhatja a főnökét, de ez a szabványos szerződés és ő másmilyet nem írhat. Persze körülnéztem más bankoknál is a helyzet ugyan az, a bank nem vállal felelőséget, de szerencsére írja mikor vagyok én a felelős. Tehát a bíróságon a többi esetben a felelőség a banké lenne, ha a bírónak egy pici esze van. Persze az USA-ban ez gondolom magasabb szinten működik, hiszen ők a kártyahasználatban fényévekkel megelőznek minket. Meg az ő szerződéseik... hát volt alkalmam néhányat olvasni a munkával kapcsolatban, de kb. 10x terjedelmesebb és pontosabb mint a mi szerződéseink, alapjában lehetetlen találni bennük fedetlen dolgot.