• m3200gt
    #18
    Nem felejtettem el a freki sávokat, de leszállásnál a barometrikus magasság mérőt (amit, ugye nem mindig állítanak be lásd. szlovák gép esete a magyar dombbal) ill. a torony által sugárzott adatokat használják és nem a GPS -t.
    A leszállási sebesség is még túl sok (utasszállítónál kb. 250 km/h), a GSM, DCS, UMTS telók kb.160-180 km/h -ig megbízhatóak.
    A busznak telefonál a "nagypofájú"? Ezt nem teljesen értem.
    Egy kissé ellentmondasz magadnak, mert ha árnyékolja a mobilt a géptest, akkor ez csak jó a GPS-nek , mert annak az antennája a törzsön kívül van és árnyékolt kábel köti össze azt vele.
    Én szoktam GPS -t használni a kocsiban és van, hogy közben telefonálok is, de ez baromira nem zavarja a GPS-t, pedig egyiknek sincs külsőantennája és egy kasztniban vannak. Ez alapján nem álítanám, hogy nekem jobb minőségű készülékem van mint szegény légitársaságoknak, de lehet.