• Dj Faustus #5
    "Nem egyébről van itt szó, mint a nagy forgalmat lebonyolító cégek, magánszemélyek megadóztatásáról"
    Szóval ha van egy céged, ami nagyforgalmú e-mail forgalmat bonyolít le, külön kéne fizetnie spam-adót attól függetlenűl, hogy tényleg spam-et küld-e (vagy csak hírlevelet, vagy felhasználói kérésre küldött termékbemutatót).

    Másrészt ha van egy egyszeri felhasználó - aki nagyforgalmú levelezést folytat (például mert tanár, pap, rendezvényszervező, vagy egyszeri tizenéves) - annak s külön díjat kell fizetnie?

    Ok egy bizonyos mennyiség felett már gyanús az e-mail forgalom. De ha tényleg van olyan, aki ennyi levelet forgalmaz - nem spamként - akkor minek külön díjat fizetnie?

    Szóval összegezve: mi/ki dönti el hogy valóban kéretlen vagy kért a levél, és hogy reklám-e?