• norti
    #12
    Adj példát arra, hogy egy magánszemély mikor küld _nagy_ mennyiségű levelet? Ez kb. ugyanaz, mint amikor a lakosság felzúg, mert a nagyáramfogyasztókat emeléssel sújtják. Mégis hol van köze a magánembernek a "nagy" szóhoz? Mindig felfújják az ilyen híreket, pont azok, akiknek okuk sincs félni attól, hogy akár rájuk terhelnének valami új költséget...

    Azt, meg hogy melyik levél reklám tartalmú ugyanúgy eldönthetik a felhasználók, mint ahogy a spammel tehetik manapság. Így visszajelzést is kaphat az adott cég, honnan szedhetne be még pénzt...

    Mice: ez egy árbevételi stratégia, ami befolyásolhatja a reklámlevelek csökkenését. Így kell felfogni, nem úgy hogy de geci a cég, mer adóztat. Szabad világban élünk, senki se fogja megmondani, hogy AOL-t használj, ugyanúgy, ahogy nem muszáj Tés "korlátlan" csomagra előfizetned kedvenc társaságunknál.

    Nem azzal kéne már 2006-ban foglalkoznunk, mit találnak ki az amerikaiak, és azon izgulni, jaj mi lesz most velünk, hanem hogy rendbe tegyük a saját országunkat. Kurvára nem befolyásol senki földi halandót - legalábbis az esetleges minimális kivétellel - mi történik Amerikában. Szerintem.