Garfield#4
Azért a fikázás közepette el kéne gondolkodni, hogy miről is van szó pontosan. Mert egyáltalán nem úgy tűnik, hogy holmi internetes informatikai csodarendszerről van szó, hanem egyszerűen csak arról, hogy gép adja a jegyet.
Jelenleg a MÁV-nál is elektronikus jegykiadás van, ha megnézitek, akkor az idő azzal megy el, hogy a balf*sz ügyfél cseszik megnézni a menetrendet és a jegyvásárláskor mondatja fel azt a jegyárussal, vagy turkál a pénztárcájában, vagy épp számlát kér - mondjuk ez utóbbit nem értem, miért nem lehet géppel csinálni, miért kell kézzel.
Nemegyszer összeakadtam már olyan pénztárossal, akivel én is 40 másodperc alatt végeztem:
a) én tudtam, hogy hova, melyik vonattal, mikor szándékozom utazni, ezt pontosan el is mondtam a pénztárosnak, plusz előkészítettem a jegy árát;
b) ő beütötte a jegy adatait, amíg a gép kinyomta, addig összeszedte az aprót és már a jeggyel együtt adta is vissza.
Szóval mint annyi más esetben az életben, itt is kettőn áll a vásár.