#55
Kaadi: Nem sokat utaztál még IC-n mondjuk Db-Bp viszonylatban. Van oylan járat amire egy héttel (7 napnal) elfogy az összes jegy. Abban igazad van, hogy vannak olyan járatok amik nem teljes kihasználtságon vannak, de az megoldhatatlan dolog, hogy egy-egy járat kevesebb ill. több kocsival menjen. Vagy, hogy a délelőtti járatokat ritkítják a délutániakat meg sűritik! Ez sem igazán kivitelezhető a differenciák miatt (pl:utas szám különbség ide-oda)!
Más:
"a lényeg,hogy a MÁV nem profitorientált vállalat, hanem közszolgálatot lát el, ezért nem figyel arra, hogy bevételt szerezzen ilyen tevékenységekből."
Csak azt nem értem, hogy akkor miért sír állandóan a politikusok szája, hogy ennyi meg annyi az államháztartási hiány, amikor nem is törekednek azzal, hogy valahonnan kompenzálják. Gondolom a többi non profit állami cégeknél is ugyanez a helyzet!
Nehogy már jó legyen nekünk!