joschy#4
Igen, en is ugy latom, hogy valami ilyesmi business modell lesz a jelenlegi valsagbol a kiut, mert azert valljuk csak be, nem eppen egeszseges az, ha a kiado a sajat potencialis vasarloi ellen inditgatja a pereket - ahelyett, hogy kitalalna valamit, hogy hogyan lehet oket "megfogni" es megtartani.
De ha feltetelezzuk, hogy sikerul olyan technologiat kidolgozni es olyan arat megallapitani, hogy mindenkinek megerje - avagy egy ejszakas "filmhasznalat" -, akkor volna neki ertelme. Gondolok itt elso sorban olyasmire, mint az ujabb asztali lejatszokban alkalmazott tenylegesen szabalyozhato "Peep Show" elv: bedobod a zsetont, megnezed a' okossagot oszt mehetsz isten hirevel :-)
A baj viszont igazabol az, hogy sok mindenre van ez hatassal, pl ha viszonylag olcson le fogod tudni tolteni es megnezni a filmet, ehhez pl mit szolnak a videotekak? :-)