
FAQ | Magyar fejlesztések | AVSIM | SimFlight | FSPlanet | SurClaro | FSInsiderAerosoft | SimMarket | FSDreamTeam
FlyTampa | Flight1 | Carenado
-
#89
Az il2ben sztem picit nagyobb a probléma mint egy eltúlzott párnahatás.A lock on odatapadása se könnyítés, hanem maga a tény ,hogy a srácok elbaszták, és ékes példája, hogy pont az hiányzik a progiból amiről itt már egy ideje tépjük a billentyűt, hogy hiányzik a flightmodel, és egy irtó nagy script a földetérés is.Valaki laikusként vki nem.:-)
Most neked vagy a scriptelésről vagy az fs flightmodelről nicns fogalmad, mert pont ez a lényeg, hogy az fs nem olyan. Az fs minden helyzetben megpróbál fv-ekből építkezni, és ettől olyan amilyen. A neten találhatsz fm szerkesztő progit jó pézé, amivel beleláthatsz a lelki világába, és talán megérted, amit most még úgylátszik nem, hogy miben más az fs szar FM-je a többi progi nem nyilvános, de érezhetően sántító flightmodeljtől.Az X-plane is ilyen alapokon építkezik, és sokmindenben jobban, de az se az igazi.
Ezt egyértelműen elutasítom, hogy a flightmodel nem számít. Sőt, leginkább annak kéne számítani, és csak utánna az fsx csili-vili grafikájának.
Ja, még egy uccsó gondolat a témában. A legújabb Lock on (demó alapján ,mert a fullt ilyen állípotban nem vagyok hajlandó megvenni) jó példa rá, hogy ott igazából nincs fizikája a dolgoknak. Ha lenne egy "globálisan" megírt fizikai motor (talán mondhaton ezt), akkor nem fordulhatna elő az, ami az FC-ben, hogy a szu-25 egész jól repül, végre van vmi kontaktus a föld és a gép között leszállás , felszállás közben, stb, míg az A-10-nél pl nincs. ÉS ez gáz, nagyn gáz.Hogy az AI mozgásáról ne is beszéljek, ami szintén ezt támasztja alá.