• jzombi
    #149
    "De ki futtat ablakban játékot (a fejlesztőkön kívül)?"
    Ühüm... a fejlesztők... az nem elég?
    Eddig a legtöbb modellező progi OpenGL-t használt (jó, pl. 3DSMax-ban lehetett választani).

    Amúgy az viszont igaz, hogyha nem a 3D-s desktopot használod, akkor normál ablakban is mehet az OpenGL.

    "2. 3D-ben renderelt desktop. Emiatt nem kell váltogatni a DX és a GDI közt, hanem mindíg DX fut. És mellesleg rendesen megoldható az Alt+TAB is."

    Ennek csak akkor van köze a sebességhez, ha ablakot váltasz, amúgy játék közben nincs hatása.

    A memóriakezelés viszont érdekes lesz, olyat hallottam, hogy egy USB-s pen-drive-ot is tud memóriaként használni, úgy, hogy bármikor ki lehet húzni, és ettől nem lesz instabil... Na ez viszont nagyonm érdekel, nehezen tudom elképzelni.