• lmisi
    #25
    -Szerintem egy benzines lexust nem nehéz 16 fölé kergetni nehézlábúaknak. Csak gondolom a szervízeseknek kínos lett volna ezt feszegetni. Ahogy egy 4l benzines bömbi sem jön ki 20l alatt ha tapossa valaki. Csak még 1-2 liter olaj is belemehet.
    Hibás, kevésbé összerakott darabok sajnos minden márkánál előfordulnak. Sajna igaz ez a Toyotára is. Tény, bömbikben-merdzsokba gyakoribb a kevésbé sikerült darab.
    -Namost az eredeti témánál maradva. Urbánus legendák szerint egyes bömbiszériákat havonta kellett vinni a szervízbe, ahol meg is kapták a legujjabb szoftot...
    - Elöször a német kutatóknak a botrányos vészfékrendszereket kellene gatyába rázniuk és csak után a csillagos eget célozgatniuk.
    Pl. Nem csak ideális körülmények között kell működnie, hanem gyakorlatilag bárhol.
    - Jó lenne végre 20 évre tervezett elektrónikákat látni. Azaz 20 évig hibamentesen, karbantartás nélkül kéne működnie (No mozgó alkatrészekre!!!).
    - Másodszor mesterséges tájékozodás rohadt nehéz feladat. A kutatóknak csak addíg nagy az arcuk amíg a zsíros támogatási összegekért lobizznak. Addíg mindent megigérnek. De amikor a felelősségre kerül a hangsúly. Azaz az elektronika idéz elő egy balesetet akkör csönd és ...szag. Rossz időben, hibásan felrobbanó légzsákok miatt eddíg is volt kártérítés, csak a civileknek kicsit nehezebb a bizonyítás.