• NEXUS6
    #2
    Nekem egy gondom van a reklám szellemiségével, hogy nem azt mondja, hogy olcsó hifi-itt és itt. Hanem egy buzicsákó beleélvez a fülembe.

    Nem informál, hanem megpróbál befolyásolni, alapvetően még csak nem is becsapni, hanem valahogy az érzelmeimre hatva. Ráadásul, nem azokról a termékekről szól, amit venni akarok, hanem amire volt elég pénz, hogy reklámozzák (pl intim betét)
    Csakhogy a mai világban, amikor 2 katt és megtudom a reklámozott termék valódi minőségét, akkor ez az egész átmegy nevetségesbe.

    (Hiába reklámozzák a Citroent szupermodern robotokkal mint az álat, ha a totálkár oldalon mindenki szídja!)

    Szal sajnos a reklám azon a tévedésen alapul, hogy marketinggel a minőség pótolható (a szart is el lehet adni).
    Erre csak Churchil szavai jutnak eszembe: "Mindenkit be lehet egyszer csapni...."