IoIa#1
Valahogy nem jól van ez így. Fizetek egy csomagra, amiért x csatornát tudok nézni. De nem reklámot, hanem műsort. Ha reklámot is kell néznem, akkor gyakorlatilag arra is előfizettem (vagyis én fizetek érte). Amikor megveszek egy terméket, akkor persze másodszor is kifizetem a reklámköltséget, mert az árban benne lesz az is. Pedig én nem reklámot akarok venni, hanem terméket. Miért kell eltartanom a sok ingyenélő és általában tehetségtelen marketingest? Inkább olyan termékeket kéne gyártani, ami nagyon jó, és ezért az emberek reklám nélkül is megveszik, nem pedig a fejlesztési költségeket marketingra fordítani, és csinálni a sok középszerű hulladékot.
Egy termék 2 esetben lehet sikeres:
1. Nagyon jó minőséget ad (ezt semmilyen marketing nem helyettesítheti), akár drágább árfekvésben is
2. Nagyon olcsó (jellemzően a kínai dömpingáruk ilyenek)