Yfel#27
Ezt a strategiat azert alkalmazzak, mert a legfontosabb szmpont a kiadasnal az volt, hogy minel nagyobb elonyt (idobeli) szerezzenek a Sony-val szemben.
Gondolj bele, hogy a Microsoftnak monopoliuma van az oprendszer (es nagyjabol az irodai szoftver) piacon, ott tehat nem tudnak mar sokat fejlodni. A kovetkezo nagy kuzdelem azert lesz, hogy kinek a set-top box-a lesz a kozponti gep a nappalidban, ebbol adodoan ugyanis egyre jobban a kezukbe tudjak venni a kulonbozo media-formatumokat, DRM meg egyeb mediaval kapcsolatos dolgokat amikert nem te, de a mediacegek nagy penzeket fognak fizetni a Microsoftnak, vagy a Sony-nak, amelyiknek nagyobbak lesznek az eladasai a konzolpiacon. Ezek a gepek mar egyebkent is inkabb media center-gepek amik kepesek jatekokat futtatni.
Arrol nem is beszelve, hogy a legtobb atlagfelhasznalo nem fog 2 konzolt venni, eleg lesz nekik vagy a PS2 vagy az X360. Tehat ha elobb vagy a piacon akkor te nyertel.
Az MS-nek most egesz jo eselye van, hogy a Sony neve kicsit saros lett az utobbi idoben.