• omlás18
    #62
    Őszintén? Tökéletesen egyetértek a cikk írójával! A játék képi világát, a hangokat, a zenét, egyszóval a hangulatot kell eltalálni. Képregény adaptációban már sikerült ezt megvalósitani, - lásd: Sin City - bár tény, itt a készítő egy és ugyanaz a személy és a feladat is egyszerűbb. De lássuk be, aki látta a Bűn városát az tudja, h nem a story vitte el a filmet. Csupán annyival elérte a kívánt hatást, h nem akart se több, se kevesebb lenni, mint a film. Ha engem kérdeztek remekül filmre vihető játék pedig van a piacon. Pl.: Max Payne
    Ha egy rendező úgy dönt, h esetleg ezt meg is teszi, könyörgöm... de komolyan térden állva könyörgöm egyeztessen a játék készítőivel is. Ez kell, hogy legyen az első lépés abba az irányba, h egyszer talán nem keserű szájízzel hagyom el a mozi kapuit, vagy állok fel a számítógépem székéből egy ilyen borzalom után, mint a Doom.