Tömegközlekedés a Volán járatain
-
Vlala #61 ez a "késik a busz" dolog annyira elcsépelt már... az emberek nem képesek megérteni, hogy az Ikaruson (Rábán, Volvon, Mercedesen stb.-n) nincs magassági kormány, és a Kresz a buszra is vonatkozik (két piros lámpa ugyebár egy perc, egy, az út szélén álló autó kikerülése csúcsforgalomban a szembejövők udvariasságtól függ (ez hazánkban nulla felé konvergál), egy nem lámpás kereszteződésből kihajtani busszal szintén, tehát a sofőr vagy odateszi a gépet (bevág valaki elé, kockázatot vállal), vagy akár öt percig is dekkolhat két megálló között a kereszteződésben.
A megállóból kiengedést már nem is kommentálom...
A magyar utas pedig csak azt veszi észre, ha pontosan jön a busz, illetve ezt sem veszi észre... "azért fizetek, hogy időben jöjjön a busz", pedig ehhez nem is gondolnák, hány dolognak kell pontosan, összehangoltan működnie Volán- és Volánon kívüli körökben.
A megoldás a "tolerancia" nevű, hazánkban szinte ismeretlen fogalom lenne.