• BlackRose
    #27
    Felsoroltál egynéhány feat-ot, amivel egyenessen egyetértek veled, hogy használható lenne, tehát rajtad kívül mások is ugyanezt goldolják, és a Google ahelyett, hogy ezeket a dolgokat implementálta volna, ők bedobtak egy olyan feat-ot amelyet valszeg senki sem használ (a Kínaira fordító-ra gondolok, mert szerinted hány olyan van aki kínai nyelven keres és nem tudja a Kanji-t?), szerintem nem igen sokan... ellentètben azokkal akik az .EU vagy más speciál domain-ekben akarnak csak keresgélni... na nagyjából erre gondoltam, hogy van egy rakás hiányzó feature meg egy rakás felesleges, na ez az egyensúlydefekt jó alkalom a konkurenciának... vagyis a Google nagyon kezdetleges tervezési folyamattal rendelkezik (kb. mint annak idején a Microsoft amikor a Windows 1.0-át csinálták, csak azért voltak vezetők, mert nem volt más a piacon, most a Google esetében ez nem áll, ezért ha a Microsoft-al vagy akárki mással akarnak versenyeben maradni az ilyen defekteket nem szabad megengedniük.) Gondolj csak bele, ha a Yahoo vagy az MSN holnap minden olyan dolgot amit most felsoróltál tartalmazna és emelett nem tudna Kínaira fordítani, te melyik keresőt használnád? Azt hiszem, a válasz a Google ellen menne, vannak peldák amikor egy szuperstabil cég aki 80% feletti részesedéssel rendelkezett éveken keresztül (Johnson & Johnson) 1996-1998 között ez a piaci részesedése 6% alá esett, szivsebészeti valimi volt már nem emlékszem pontossan, de a Netscape is jó pelda, a Google-nak nagyon komolyan kell erősíteni a mérnöki folyamatokon, mert ilyen teljesítménnyel előbb vagy utobb lefekszik valamelyik Microsoft ütésnek következtében (mert azok komolyan gondolják), Steve komolyan gondolta mikor azt mondta, hogy "I am going to fucking kill Google..."