A Strabag Rt vidéki munkája
  • Cvd
    #49
    Nem, elbeszélünk egymás mellett.:) Persze igazad van, tény hogy a határtól sokkal jobbak az utak, tehát lehet jobb minőségben is dolgozni a magyartól nem vitatom. Amit én mondok az kiegészíti ezt, nem cáfolja: egy halom olyan út van eleve Ausztriában is ami kemény sziklaalapra épült, nem spóroltak az anyaggal/pénzzel, és nem folyik rajta átmenő kamionforgalom, így évtizedeket is kibírhat az út. Mivel nincs az egész országban leromolva az úthálózat mint nálunk, ezért arányaiban sokkal több marad a tényleg elhasználódó utak karbantartására, amik így ugyancsak jó állapotban vannak folyamatosan. Éppen itt a lényegi eltérés. A magyar utak nagyrészt süppedős földön épültek, a magfelelő alap nélkül, mert ezen is spóroltak a kommunizmusban. Ezeket javítgatják úgy-ahogy azóta is, de soha nem lesznek normálisak rendes alap nélkül, amit a legritkább esetekben javítanak. Pluszban még hozzájön az is hogy lopnak/csalnak az ahogy csak tudnak. Viszont attól még tény marad hogy az utak nem csak a feketézés miatt ilyenek, az éghajlat is az átlagnál jobban eszi őket, és kátyúzgatással soha nem fognak rendes alapot teremteni az utak alá.