A Strabag Rt vidéki munkája
  • Garfield
    #47
    Hogy eggyel lejjebb is válaszoljak, Ausztria esetére is írtam még etőtt szóba került, csak el kellett volna olvasni: ott sem kell az utak jó részével rendszeresen törődni, így persze hogy van pénz a maradékra. Idegen országot egyyént is szokás úgy megítélni hogy pl. esetünkben elmegyünk Bécsig, és abból az egy útból megmondjuk a frankót.

    Miért? Hegyeshalomnál megáll a klíma, oszt szevasz? A túloldalon meg hirtelen minden oké, alacsony a hőmérséklet-ingadozás? Vagy mi?
    Túrót. Az időjárásnál sokkal, de sokkal többet számít a műszaki ellenőrzés, hogy milyen körülmények közt veszik át az utat és hogy a későbbiekben, az esetleges hibáknál mennyire érvényesítik a garanciális feltételeket. (Egyébként ha meg annyira fontos lenne a klíma, akkor miért nem kalkulálják bele a beruházásba?)