A Strabag Rt vidéki munkája
  • Cvd
    #46
    Fikázhatsz nyugodtan, ettől függetlenül az is benne van a dolgoban amit írtam, több más mellett. Egyénként meg folyton Szlovákia a példa ha a magyar útépítés van a célkeresztben, ugyanis ott pár év alatt szinte a teljes úthálózatot rendbehozták, egy halom újjat is építettek, és van pénz a karbantartásra. Innentől kezdve el lehet felejteni a példálózást az útminőséggel kapcsolatban. Ha nálunk az alaptól kezdve újjítanak fel valamit vagy újjat építenek, azzal se nagyon lesz gond 2-3 évig. Ráadásul javíts ki ha tévedek, de Szlovák az a kimondott nagyalföld a süllyedő alappal ugye?
    Hogy eggyel lejjebb is válaszoljak, Ausztria esetére is írtam még etőtt szóba került, csak el kellett volna olvasni: ott sem kell az utak jó részével rendszeresen törődni, így persze hogy van pénz a maradékra. Idegen országot egyyént is szokás úgy megítélni hogy pl. esetünkben elmegyünk Bécsig, és abból az egy útból megmondjuk a frankót.
    Továbbra is hangsúlyozom hogy egyáltalán nem az útkészítőket védem, én sem vagyok megelégedve velük. De tény hogy a sok lenyúlás mellett a környezeti viszonyok is eléggé lehúzzák a színalat.