• pemga
    #13
    Ebben van igazság, DE :). Ismered a Toblerone-t, a Harley Davidsont, Lamborghini-t? Láttál valaha is egyetlen reklámot ezekkel kapcsolatban? Legfeljebb egyet-kettőt, nem napi 5-t. De tudod miről van szó? Azokat a cuccokat reklámozzák agyba-főbe, aminek pl. gagyi az imázsuk, vagy amely termékek egyszerűen megkülönböztethetetlenek a többitől és csak a fólia meg az árcédula más rajta. A fodrászod, fogorvosod, nőgyógyászod/urológusod sem reklámok alapján választod meg, hanem az ismerettségi köröd alapján. Ki az aki ajánlja, mert ez egy bizalmi dolog. Fizetett a fogorvos annak aki ajánlotta? Nem, egyszerűen jó munkát végzett és elégedett volt vele a kuncsaft. Ha valaki szar munkát végez, annak nagy reklám kell, és kevés lesz a visszatérő vendég... Kivétel az tud lenni, aki magához tudja kötni az ügyfeleit. pl. egy bank, biztosító, vagy régebben egy monopóliumban levő távközlési szolgáltató. Túl nagy a hercehurca, vagy nincs más választásod. Ilyenkor futás van a pénzed után, de tuti hogy nem fogod ajánlani senkinek. Nem véletlen hogy bevezették a számhordozhatóságot a távközlésben, így nincs akadály annak, hogy ahhoz a szolgáltatóhoz menj, akihez akarsz.

    A nagy ropiösszehasonlító teszt után el nem tudom képzelni mennyivel zuhanhatott a nagy nógrádi kereslete, és ment át mindenki a lecsó gazdaságosra :).