Taktikai körökre osztott, Jagged Alliancehoz és a Fallouthoz hasonlító játék. Zsoldosokat bérelünk fel és megakadályozunk egy kis trópusi országban kitröni készülő civil háborút.
-
Kotomicuki #58 :)
Persze, az 'ALT' lenyomásával lehet oldalazni és gyorsan befordulni a sarkokon, mindezt célzásra emelt fegyverrel teszi a karakter, tehát ha semleges fegyveres van a közelben, de főleg a fegyver csöve előtt, akkor már e miatt kitörhet a balhé - csak óvatosan vele. :D
('SHIFT'-l fordul a karakter az adott irányba.)
A játék elején nem célszerű a bankba pénzt rakni - ha csak nem 'Easy Money'-l nyomulsz - , mert nem lesz elég a felszerelésekre és a küldetési tárgyak megvételére a pénz - nehéz fokozaton biztos nem - , meg 5 emberre kéne minél előbb bővíteni a csapatot - 6-ra lehet, de lesz pár szabadítós-kísérgetős küldetés, amit csak 5 emberrel lehet elvállalni -> a szobába "bezárod" a maradó csapattagokkal azt, akit ki akarsz tenni, a főkari gyorsan elvállalja a küldetést és ismét felfogadod a kidobott karaktert a leg-'Charm'-osabb embereddel a 4-ből - 7 karakterhely van a taktikai ablakon és elviekben megtartja a kirúgott egyén a felszerelését, amit azért célszerű levenni róla, hogy ne kerüljön az újra felszámolásra a felfogadásánál.
Ezenkívül az autók megvételére kell majd komolyabb összeget spórolni: 25-35k $ között mozognak az áraik - minden frakció ad majd ingyen-járművet, de addigra a fél csapatot szélnek kéne ereszteni, ha rájuk vár az ember, mert nem lenne elég a hely és a teherbírás a pénzé tehető dolgok elvitelére a csaták után és szinte csak abból lesz pénz a játékban, mert a jutalmak sokszor az eladások 10%-t sem hozzák a konyhára, adott küldetésnél -> ezért is NAGYON FONTOS AZ AUTÓ MEGLÉTE (a másik fontos ok az, hogy akkor csak a sofőr nem alszik az utazás alatt -> gyakran kell cserélni őt (jobb gomb az új ember képén, a térképnél és 'Set Driver'...) és úgy mindig friss, harcra kész marad a csapat.