Taktikai körökre osztott, Jagged Alliancehoz és a Fallouthoz hasonlító játék. Zsoldosokat bérelünk fel és megakadályozunk egy kis trópusi országban kitröni készülő civil háborút.
-
Kotomicuki #49 A semminél még az is jobb! :S :)
A B5 története volna előbb időrendben, de ez, egy ilyen jellegű játéknál lényegtelen - szerintem.
Magyarországon sem foglalkoznak ezen 2 játékkal, mert a fejlesztő/kiadó még a játékokban leledző, nem kevés számú bug-okkal sem tud/akar minden esetben foglalkozni. (Pl. a fekete képernyő, ugye...)
A 7.62 is uo, mint a B5 - külsőre; beltartalmilag a 7.62-ben nincs egyértelmű oldalválasztás, hanem az adott küldetés - egyáltalán elvállalása és - megoldásának módja határozza ezt meg -> mindig kormány-oldalon kezdünk, azután, ahogy alakul...
A 7.62-ben nem lehet elmenekülni, amíg egy harcképes ellenfél is tartózkodik a pályán - nem kicsi nehezítés, főleg az elején, amikor még egyedül, egy szál pendelyben kalandozunk!!!
Anno a B5-höz találtam - egész komoly, bár csak angol-nyelvű - leírásokat, míg a 7.62-höz nem, így én maradtam a B5-nél (+ IB v2.10), mert piszkosul felbosszantott a 7.62-ben az állandó, ide-oda utazás, az alig fizető munkákért - ha meg beütött a kánaán (pl. a Tormen-lány bandája rajtaütött a kormányoldali városon és lett vagy 30, szabadon rabolható hulla - Pause, mert a túlélők is szorgosan gyűjtöget(né)nek ám), akkor meg alig tudok vmit is összeszedni, mert nincs helyem. Azaz, a B5-ről sokat tudok, míg a 7.62-ről szinte semmit sem a szakirodalom hiányában -> a B5-l tudok játszani, a 7.62-l meg nem... :(