Taktikai körökre osztott, Jagged Alliancehoz és a Fallouthoz hasonlító játék. Zsoldosokat bérelünk fel és megakadályozunk egy kis trópusi országban kitröni készülő civil háborút.
-
Kotomicuki #42 2 (főszáli)küldetéssel később, egy 'frontosként' visszatértem ide és most már 70 halott felszereléséből kell kiválogatnom, hogy mit is hagyok itt - egy plusz csapatuk volt az őrség segítségére. :S
A fegyvereknél már az AUG-ok, HK416/20 és HK 417/16-ok dominálnak az ellenfeleknél: így kicsit több ideje marad a 3 mesterlövészemnek a célzásra, viszont ha elvétik, akkor nagy a baj - a Dragunov még mindig jó, mert "hozzászoktak" a karaktereim már a kezelésükhöz, így gyorsabban és pontosabban lőnek velük (és a viszonylagos megbízhatósága/tartóssága is jó érv mellette - Rico még él). (A SPAS-12 és az MP5SD6 meg egyre "gyorsabb" lesz az ellenféllel szemben. :D )
Nem hiába írja az egyik 'ötletnél' a program, hogy nem szabad siettetni a főszál küldetéseit -> mert akkor tapasztalatlanok lesznek az embereink - ha 'rohanunk' - és úgy a végén már szinte lehetetlen lesz szembeszállni a többszörös túlerővel.
Egyre fontosabb lesz a lövészek helyének gondos megválasztása is, hogy az ellenfélnek keljen a mi tűzvonalunkba mozognia és ne fordítva történjen ez - egy HK G36-al már 110 méteren van a fő karakterem 50%-os találati valószínűsége - a fegyver "távcsövét" használva 125m-en - , 100-as lövésztudomány - és 53-as mesterlövész 'pont' - mellett, míg Flyer a HK 417/20-al "csak" 88 méterig tudja ugyan ezt 51-es lő-tudománnyal -> az ellenfelek tudása is ez utóbbihoz közelít, csak még nincs a kezükben ilyen jó fegyver...
A tűzgyorsaságra is egyre jobban oda kell figyelni (a fegyverek "tartóssága" mellett, hogy ne kelljen 100+k $-t kiadni csere-fegyverekért, amíg az "eredetit" javítja - 3 napig - a boltos - nehéz fokozaton), mert az ellen számbeli túlereje 1-1 lerohanási kísérleténél végzetes is lehet, ha csak 1-2 csőből tudunk az ilyesmire reagálni -> a Dragunov-ot is azért kéne MSG-90A1-re cserélnem, mert picit gyorsabb nála (IMMORTAL v2.10 Mod) és 20(+20 - amit csak a boltból, vagy az ellenféltől tudunk megszerezni, mert a mi embereink nem tudnak 2 20-as tárat összerag'szalagozni...) töltény fér a tárba a 10 helyett.
Most az Olajmezőt kéne felrobbantanom a tábornoknak (túl is terhelődött a főkar'im a sok 'Claymore'-tól, amit kapott erre a célra. Az előző küldetés meg nevetséges volt az Outpost-on, mert mire lőállásba vittem az embereimet, addigra elhullott az NDF 2 csapatának zöme és csak a maradék 8 emberükre kellett lőni - a Mod nélküli alapjátékban erre a küldetésre másként emlékszem, ott megizzadtam már attól, hogy egyáltalán én életben maradjak (a védők sokkal kevesebben voltak akkor). (A legnehezebb küldetésnek még mindig az NDF oldalon az Outpost elfoglalását tartom - legelőször nappal "akartam" ezt végrehajtani -> 20 másodperc után már 6 halottat számlált a csapatom... - , különösen akkor, ha az alapjáték középen, a 'teknőben' indítja a küldetést... legalább egy tucat, fedezékben álló mesterlövész orra előtt úgy, hogy a fedezéket nyújtó romokig és a nagy sziklákig nincs idő elfutni és ott is kószál féltucat járőr közben... = az egyetlen megoldás a legközelebbi állás lerohanása, miközben az ellenfelek 80%-nak céltáblái vagyunk - a romok/szikla fél napi mentés-visszatöltés után sikerült, további fél napot vett igénybe az egyik oldal "megtisztítása", hogy legalább meg lehessen indulni valamerre...)