Banner kerestetik, linkelt a mod topikba
  • gabeone
    #6628
    Én pont ugyanígy vagyok vele. Évekkel ezelőtt a megjelenéskor 2 alkalommal játszottam végig a játékot, mindkét alkalommal harcosként. Imádtam a nagy csatákat és élveztem a csatákban a háromszoros túlerőt az ellenfél javára. Úgy 1 hónapja a régi szép élmények újra átélése érdekében kezdtem el újra játszani, immár nehéz fokozaton. Ekkor ért kellemetlen csalódás. Az orkok irreális módon bitang szívósak, 2 talán 3 alkalommal is le kell küldeni őket a földre és hátbaszúrni, hogy meghaljanak, míg ők engem akár 2 jól irányzott ütéssel is képesek leteríteni.. A mesterséges intelligencia nagyon buta. Először azt hittem, hogy csak az orkok olyan buták, hogy nem veszik észre a közvetlenül előttük zajló eseményeket is (pl. egy hordó becsapódását), de az emberek sem igazán reagálnak ésszerűen a körülöttük zajló eseményekre. Minden ellenség agya sötét mint az éjszaka, nehéz fokozaton irreálisan erősek, de egyébként egy marha nagy élményt nyújtó játék. Az én tapasztalataim kizárólag a harcosra vonatkoznak. A mágus sosem érdekelt, lényegében az egyetlen varázslat amit használtam, az a gyógyítás volt. Jócskán megéri használni.

    Szóval nehéz fokozaton harcossal nem éri meg próbálkozni, mert egyidőben négy ork elleni csatában nincs idő minden orkot egyesével háromszor leküldeni földre és hátbaszúrni, míg te hátbaszúrok a földön fekvőt, a többiek ezalatt szétcsapkodnak.. A kedvencem negatívumom a mesterséges intelligenciában pont a kedvenc pozitív játékújítás mellett van: mikor elvágok egy kötelet, ami egy ládát vagy valami nagy tárgyat tart és az elkezd a levegőben jobbra-balra himbálózni, az ellenfél simán belesétál az útjába és meghal, mikor a tárgy belecsapódik a testébe. A terep interaktív felhasználhatósága rendkívüli újítást tartalmaz és játékélményt eredményez, de ez így sajnos összességében bénára sikeredett. :/ Egyébként én magam is kötelező úgymond klasszikus darabnak tartom a játékot.