• BlackRose
    #187
    Képzeld el azt az esetet mint pl. amikor egy autós magazin összehasonlítja pl. a Mercédesz a BMW és az Audi szupersztárjait és egy nagy táblázatban pontozza a dolgokat, aztén a végeredmény, hogy pl. az Audi nyer 5 ponttal a Mérci a második a BMW pedig harmadik 8 pont hátránnyal és most te mégis a BMW-t választod mert neked jobban tetszik stb. Ez szubjektív döntés, ha neutráis maradsz akkor az Audi a válasz. Persze fontos az is, hogy a pontozáskor is objektív legyen az ember mert ha nem akkor a végeredményben kapott pontoknak nincs semmi értelme... tehát mindég objektívan ki kell szedni hogy mi fontos mi nem, mi nagyon fontos, mi kevésbé, stb. ezeket a tulajdonságokat objektívan neutrális hozzáállásból pontozni és akkor a végeredmény szerint kiválasztani a megoldást. Éppen ezért vizsgálom magam az ügyfeleim eredményeit, az MS kihozott egy csomó PR-t erről de miért hinném én azt el? És ha én nem hiszem el csak azért mert az MS mondja akkor miért ajánlanám ügyfeleimnek? Érted mire célzok... akarom látni, hogy az én környezetemben hogyan működik a dolog, mert az is megeshet, hogy Los Angelesben szuper eredményt hoz, de Szombathelyen vagy Frankfurtban vagy Kairóban nem... tehát sok mindentől függ a dolog ezen a téren is, és kétlem, hogy az MS PR-je még ha globálissan igaz is biztosíték lenne, hogy az én környezetemben levő ügyfeleknek is ugyan olyan eredményeket produkálna. Ezért mérem a saját munkám teljesítményét folyamatossan...