#2
Hát én még mindíg több igazságot látok a "-jelekbe tett szövegben. A G70 kapcsán lehet olvasni valamit arról miként optimalizálták újszerűen a shader egységeket (ha kurva sokat kell számolni ami majdnem meghaladja a kártya képességeit akkor arra törekedik hogy meglegyen a minimálisan elérhető legnagyobb FPS amivel még folyamatos lehet a kép, ha meg szart se kér a program akkor pörögjön ki akár több100FPS-el is ahogy tud->tesztprogiknál is jól teljesítsen és a jövőbeni valós játékok alatt is mint pl. az új Unreal). Gondolom ezzel a megoldással kombinálva látják megoldhatónak és hasznosnak az PS-VS egyesítést (ki bírják majd hajtani az egységet vertex számítás alatt is). Dehát ez a módszer most jött ki, akkor talán ráér ezt beledolgozni az egyesített PS-VS cuccosba a következő generációban is, úgy hogy tényleg jól menjen, nem? Serintem most akkor lesz csak baj ha az új ATI kártyák 32 működő pipelinevel jönnek, de a 32 pipelines 7800Ultra csak legenda marad. Tényleg, erről lehet már tudni valamit, megnézték már hogy tényleg 32 pipelinevel gyártották-e a G70-es chipeket csak nehéz olyat találni amiben mind beüzemelhető és ezért (+ várnak az ATI-ra) tették későbbre az ultrát (még lepotyog egy pár chip amiben mindegyik működtethető)?