\"A repülés: álmunk, szerelmünk, életünk, emlékünk.\"


\"Mindannyiunk




Vitorlázó repüléssel foglalkozó oldalak:


Vitorlázórepülés.hu | Magyar Vitorlázórepülő Szövetség (MVSZ) | Magyar Repülő Szövetség (MRSZ) | Vitorlázórepülés.lap.hu


Hungarian Gliders | Horváth Balázs honlapja | SailPlaneDirectory | AIRLINERS.NET képek: Glider | Gliding Videos | OLC




A Condor-ról is itt társalgunk.




Közlemény!


A Hungarian Team Magyarország scenery-t készít a Condorhoz. A fejlesztést végigkövethetitek a hivatalos fórumon.
  • Baluxx
    #5164
    Hat, megy fel minden. Benga is, biztositas is... Na varja, MRSZ uzemben vannak ott a 142-esek, vagy Malev klub? (Ha jol tudom, a Malev klub kulon uzembentarto.) Eloirhat persze az uzembentarto szigorubbat, mint amit az EASA kiad, szive joga, persze kerdes, akkor ki fogja berbevenni a gepet? Igaz, sok helyen az a bevett gyakorlat, hogy kuti benyat nyaron tesznek a gepbe, telen meg AVGAS-t. (Utobbiban kevesebb a viz :D)

    Egyebkent meg en se ertem ezt a 100-as benzin mizeriat, mert a 100-as, meg 130-as benzint azt eredetileg miert is talaltak ki? A haboru elott a nagy magassagban repulo B-17 meg B-24 meg B-29 bombazok batar ketkoszorus csillagmotorja bizony feltoltos volt a teljesitmenynoveles erdekeben, na meg akkora (6-8000 m-es) magassagban bizony a motor hajlamos volt kopogni. De egy 142-es, ami max 1000-1500-on hajtjak, es a toltonyomas mindossze 1,2, annak minek 100-as? :D