\"A repülés: álmunk, szerelmünk, életünk, emlékünk.\"
Vitorlázó repüléssel foglalkozó oldalak:
Vitorlázórepülés.hu | Magyar Vitorlázórepülő Szövetség (MVSZ) | Magyar Repülő Szövetség (MRSZ) | Vitorlázórepülés.lap.hu
Hungarian Gliders | Horváth Balázs honlapja | SailPlaneDirectory | AIRLINERS.NET képek: Glider | Gliding Videos | OLC
A Condor-ról is itt társalgunk.
Közlemény!
A Hungarian Team Magyarország scenery-t készít a Condorhoz. A fejlesztést végigkövethetitek a hivatalos fórumon.
Vitorlázó repüléssel foglalkozó oldalak:
Vitorlázórepülés.hu | Magyar Vitorlázórepülő Szövetség (MVSZ) | Magyar Repülő Szövetség (MRSZ) | Vitorlázórepülés.lap.hu
Hungarian Gliders | Horváth Balázs honlapja | SailPlaneDirectory | AIRLINERS.NET képek: Glider | Gliding Videos | OLC
A Condor-ról is itt társalgunk.
Közlemény!
A Hungarian Team Magyarország scenery-t készít a Condorhoz. A fejlesztést végigkövethetitek a hivatalos fórumon.
-
Baluxx #5155 Befogod! Mint ha te nem azt muvelted volna :D
Azert azt se felejtsd, hogy nehany evig a Cmelak utan az Ancsa volt az elso tipus, nem reteklada... :/
Penzugyi racionalitas van keremszepen. Bar megjegyeznem a Nyiregyi alapkepzesnek a Zlin volt a jo oldala, mivel azzal lehetett utni-vagni a novendeket. Mert az alapveto reptechnikai hianyossagok egy ilyen tipuson jobban kijonnek, mint egy nyekedlin.
Nem baj, majd legfeljebb tobb olyan lesz Nyiregyen, aki profin tud egyedul leszallni LHHO-n. :D