\"A repülés: álmunk, szerelmünk, életünk, emlékünk.\"
Vitorlázó repüléssel foglalkozó oldalak:
Vitorlázórepülés.hu | Magyar Vitorlázórepülő Szövetség (MVSZ) | Magyar Repülő Szövetség (MRSZ) | Vitorlázórepülés.lap.hu
Hungarian Gliders | Horváth Balázs honlapja | SailPlaneDirectory | AIRLINERS.NET képek: Glider | Gliding Videos | OLC
A Condor-ról is itt társalgunk.
Közlemény!
A Hungarian Team Magyarország scenery-t készít a Condorhoz. A fejlesztést végigkövethetitek a hivatalos fórumon.
Vitorlázó repüléssel foglalkozó oldalak:
Vitorlázórepülés.hu | Magyar Vitorlázórepülő Szövetség (MVSZ) | Magyar Repülő Szövetség (MRSZ) | Vitorlázórepülés.lap.hu
Hungarian Gliders | Horváth Balázs honlapja | SailPlaneDirectory | AIRLINERS.NET képek: Glider | Gliding Videos | OLC
A Condor-ról is itt társalgunk.
Közlemény!
A Hungarian Team Magyarország scenery-t készít a Condorhoz. A fejlesztést végigkövethetitek a hivatalos fórumon.
-
Soaringpilot #5152 Így jár az aki reputáni után egyből direct kocsma...
Én is életem eddigi legszebb pillanatait köszönhetem a Z-142-esnek. Kár lenne értük :((((
Az pedig már igencsak elkeserítő, hogy a 43 éves múltú nyíregyi pilótaképzésben átállnak a Cessnára az alapképzésben:(( 68' óta szinte folyamatosan Zlinel megy az alapképzés (Tréner, 42 majd 142), néhány évig pedig Cmelak volt az első típus. Úgy néz ki, át akarnak állni pilótaképzésről repülőgépvezető képzésre:))))
Egyébként megnézném annak a növendéknek az első reakcióit, aki 45 óra Cessna után beleül a 142-esbe:) Pláne, ha ezután is bekerülnek majd olyan "tehetségek", mint amilyenek a mi évfolyamunkban voltak...