\"A repülés: álmunk, szerelmünk, életünk, emlékünk.\"


\"Mindannyiunk




Vitorlázó repüléssel foglalkozó oldalak:


Vitorlázórepülés.hu | Magyar Vitorlázórepülő Szövetség (MVSZ) | Magyar Repülő Szövetség (MRSZ) | Vitorlázórepülés.lap.hu


Hungarian Gliders | Horváth Balázs honlapja | SailPlaneDirectory | AIRLINERS.NET képek: Glider | Gliding Videos | OLC




A Condor-ról is itt társalgunk.




Közlemény!


A Hungarian Team Magyarország scenery-t készít a Condorhoz. A fejlesztést végigkövethetitek a hivatalos fórumon.
  • Soaringpilot
    #5152
    Így jár az aki reputáni után egyből direct kocsma...

    Én is életem eddigi legszebb pillanatait köszönhetem a Z-142-esnek. Kár lenne értük :((((
    Az pedig már igencsak elkeserítő, hogy a 43 éves múltú nyíregyi pilótaképzésben átállnak a Cessnára az alapképzésben:(( 68' óta szinte folyamatosan Zlinel megy az alapképzés (Tréner, 42 majd 142), néhány évig pedig Cmelak volt az első típus. Úgy néz ki, át akarnak állni pilótaképzésről repülőgépvezető képzésre:))))
    Egyébként megnézném annak a növendéknek az első reakcióit, aki 45 óra Cessna után beleül a 142-esbe:) Pláne, ha ezután is bekerülnek majd olyan "tehetségek", mint amilyenek a mi évfolyamunkban voltak...