• NEXUS6
    #32
    Amikor megjelent a PS2, akkor a grafikája olyan DX7 és DX8 között volt. Rá nem sokkal a PC (és a PC-s alkatrészekből, és OS-ből!!!! össszeállított X-BOX is-á cseppet sem PC- ) viszont nagyon elhúzott. Illetve elhúzhatott volna.
    Mert a fejlődés viszont megtorpanni látszik, most éppen a számítási teljesítmény terén. Az x86 architektúrából már nagyon nehéz lesz látványos fejlődést kicsiholni. A jövő a többmagos architektúráké, és az x86-ot sajnos eredetileg nem ilyennek tervezték.
    Manapság egy, szutyok kis progikkal nem agyonterhelt, 1GHz-es PIII-al és egy tűrhető GPU-val, meg néhány száz mega RAM-mal viszonylag jól ellehet jáccogatni még a legújabb PC-s gámékkal is;)
    Ez a konfig persze messze magasan van egy PS2 32MB RAM-ja meg EE/GS nyújtotta teljesítmánye fölött, de kis szerencsével használtan viszont kb ugyan annyiért beszerezhető.

    A cell ellenben borzasztóan dúrván a PC architektúra teljesítménye fölött van, tényleg meg fogja izzasztani az új GPU-t, nem csak csiklandozni mint monnyuk egy PIV-es!