Blender
  • fuszhi
    #1567
    Gombok nélkül készítettem megfelelő méretű mintát amit össze lehet dolgozni könnyebben a sarkok találkozásánál, mert át tekinthetőbb. A videómegosztón lévő oktató videók, nem a legjobbak. Inkább saját mintát készítettem, következtettem ki erre a célra, viszont ettől független lehet valakinek bejön az a módszer amiről videót talált. Nálam nem működött a dolog. Lattice nem volt jó használni, mert mindig megnyújtotta a mintát. A gombokat külön raktam fel, akár az életben a kárpitos, így igazíthattam is később amelyiken szerettem volna. Tehát elkészítettem az ágyat minta nélkül. Majd a mire a minta került, azt külön jelenetre, rétegre tettem a mintával együtt. Majd a mintát szépen szabad kézzel, ráfektettem az ülőalkalmatosság megfelelő felének ívére, de nem vontam össze őket a Ctrl + J -vel. Tehát különálló módon tudtam igazgatni a mintámat a háttámlára. Majd oldalsót az oldalra, ahogy a háttámlával. Mikor kész lettem velük össze vontam őket és össze dolgoztam a megfelelő találkozási pontoknál. Az eltartott egy darabig. Fontos, mindig úgy dolgozok, hogy ha kész valami, akkor nem Apply -kálom, véglegesítem az adott módosítót, hanem egy másolatot azon nyomban valami külön rétegre ráteszek, és csinálok egy MENTÉST. Ha kell és elnyomok valamit, vagy a blender megbolondul, vagy kilép, akkor egy lépéssel visszamenőleg javíthassak később ha szükségesnek érzem. A barázdákat a hátoldalon, a minták befejezése adta ki, és egy nagyon picikét beljebb toltam az adott éleket amik futottak belőlük egyenes vonalként!
    Utoljára szerkesztette: fuszhi, 2017.12.18. 08:39:43