#35052
Remélem én is, de sajnos az ARMA 3 ban már elkezdődőtt egy folyamat ami miatt és nagyon skeptikus lennék azzal kapcsolatban , hogy másabb lenne.
MErt ugye A+ban is már bejött ez a futurisztikus felszerelés meg tankok repülök, addig meg pont hogy minden alkalommal probáltak minél realisztikusabb vonalon maradni.
Nem hiszem, hogy mig OFP alatt szabad volt nekik lemásolni egy az egyben egy szu25 repülöt vagy egy t80ast akkor itt már ez nem lehet.
MEg ez a loot rendszer és az épitkezős vonal se kellene bele vagy legallább isnem igy, a zeuszos rész is számomra érthetetlen , belenyulni igy a játékmenetbe.
Az eddigi fejlesztések amik a reforgeba láttam azok még mindig csak az ARMA szinvonalát utik meg, a grafika jevult, de még mindig sok a statikus elem és a környezet még mindig nagyon steril. az animáciok még mindig lassuak és körülnényesek. Az ofp ota jelenlévő bugok vagy problémák mg mindig jelenvannak annak ellenére, hogy állitolag teljesn uj a grafmotor.
Az arma 4 nek, szerintem teljesen vissza kéne térnie az OFP vonalhoz sokkal több dinamikus elemmel és rombolhatosággal, több fizikával , táj rombolhatosággal. ahgy a sprintiresben meg tudják oldani ugy itt is meg kéne jelennie, a sár s ho mint dinamikus elem amikor végigmegy valaki autoval rajtuk. az akadály leküzdést és a karakterek animácioját mozgs közben nem tudják még mindig olyan szinten megoldani mint egy arcad játékban, se a jármuvek kezelését, az autok még mindig ultra gáz vezetni és elakadnak mindenben , ez az ofp-ben még megbocsájtható volt, de 2022 és föleg 2027ben már nagyon gáz lesz.