• grebber
    #1
    The Roots:

    A hatalmas Fable-koppintásnak tűnő ROOTS útban van a szülőcsatornában a napvilág felé. Szerepjáték, s akció-kaland lesz egyben. Lényege a harc, amely „arénákban” folyik. A játék kombinálja a real-time és körökre osztott rendszereket. Buta története a következő: Setét Gonosz emelkedik ki a feledés homályából Lorath földjén. Van egy viszkető tenyerű hős, aki kába vigyorral a képén azt képzeli, ha utánamegy a gonosznak és legyakja, mint BillerGéza a vécésnénit, attól elalélunk és húdejó lesz a játék. Útja során haverekre lel, ki csatlakoznak hozzá egy motorlánc segítségével és együtt pokoli hentelő gépezetet alkotva lemészárhentelik az árnyékból kihuhogó, fásult szörnyeket.

    Zeppelinnel lehet versenyezni, és hogy ne aludjunk el léghajókázás közben, a Lorath világában népszerű Trion nevű logikai játékon csikorgathatjuk fogainkat. A cím onnan van, hogy ŐSI, misztikus őrző fák hajladoznak a játékban, amelyek gyökereikkel veszélyes démonokat kötnek gúzsba. Főleg szóló rész várható, de XBOX Live befigyel természetesen. Ezenkívül miniküldetésekkel, trollok kiszabadításával kell még vesződnünk, valamint találkozunk egy fura, röppenő néppel. Állítólag a víz felcsap, amint beleugrunk és reagál, ha esőcseppek hullnak a felszínére. [..hhh..] Meglátjuk. A fejlesztők még hó és homokviharral, valamint éktelen égzengéssel riogatnak minket. Mindehhez 1Ghz processzort és GF4/Radeon9500 osztályú videokártyát kérnek.


    Nocsak! Csuda fejlődésen ment keresztül a cucc. Még a végén összehozzák ezt a Roots-ot a fejlesztők. A globális megvilágítás foto-realisztikus kaktuszokat eredményez. A stonehenge kövek között álló csapatról fergeteges RPG ötletem támadt, ha megkapnám az engine-t és a készítő csapatot, megpróbálkoznék egy rövid epizód elkészítésével. Az eső NB1-esen néz ki, főleg, ahogy kicsiny hullámgyűrűket vet a pöpecül pixel shadelt vízfelületen. A tetszetős 3D modellek kissé darabosak, nem éppen UT2004 felbontásúak, de egyelőre még nem tudtam ezekhez foghatót készíteni, úgy hogy befogom a csuszalesőmet és bámulom őket, hátha tanulok valamit a felépítésből. Minden elismerésem a készítő gárdáé, meg a dizájnereké, mert az új képekkel igen kellemes formába ömlött a játékuk. Az egész projekt szépen halad a színvonalas kinézet felé.

    Lorath 24 régióra osztott világában kalandoznak hőseink. Felfedező útjuk során 120 NPC-t dühítenek fel a sikítógörcsökig. 400 különleges cuccot találhatnak. 70 varázslattal hetven harci arénában sütögethetik meg a százféle szörnyikét és fanatikus humanoid testvéreiket. A történet állítólag élvezetesen csavarodik és minden fordulónál izgi meglepetéseket tartogat. Interaktív, dinamikus környezet vár bennünket, ami szerintem akkor lenne igazán interaktív, ha egy fireballal eltalálnám a kőoszlop tetejét, az meg rádőlne az Ogre fejére, szörnyethalasztva a behemótot. Hőseinket a szokásos módon tápolhatjuk. Izmosodó tenyerükbe egyre durvább fegyvereket nyomhatunk. A Rootsban két minijáték kapott helyet. Első egy légballonos-járgány verseny, második pedig egészen eredeti fejtörő, a Trion.

    info: Hardwired

    Sok-sok kép