#176017
De pont ezaz.
Biztos hogy nem gyorsabb.
Mert analoggal a másodperc töredéke alatt a kar közzéppontjához képest abba az irányba csak elrántod, amerre van az ellen.
Míg az egérrel eleve zavaró nagy hepajba figyelni merre van a karakter meg az a nyil.
És neked az egeret húznod kell. El kell húznod a karakter egyik oldaláról a másikra.
Ha messze vagy a középponttól, akkor nagyobbat kell rántani és folyamat figyelni ezt hogy merre van a te karaktered és a kurzor vagy mi a fene az.
Na most analoggal nincs huzás, vagyis nem vesz el az időt míg átmozgatod azt a kurzort.
Mert ahogy elmozdítod a kart, azonnal már arra lő.
Pont ez a lényege.
Mígy egy fps-ben, vagy tps-ben a célzás nem egy adott középponthoz mérten megy, hanem valóban oda kell mozgatni távolra aa keresztet, odd azért jobb az egér mert hamarabb odaa tudod vezetni a kurzort, míg a kontrollernek nem elég egyet rántani, hanem amikor elmozditod egy irányba meg kell tenni egy távot a célkeresztnek.
Itt meg kontrollernél nem távot kell megtennie mondjuk egy irányba egy célkeresztnek, hanem csak egy irányt azonnal jelölsz úgyminod, hogy a töltény melyik fokba hagyja el a "karaktert".
Akkor lenne hasonló az egér, ha nem távolodna el a kurzor a karakter testéhez viszonyítva, hanem az egér megmozdulásával csak egy irányt váltana a célzás.
Értelemszerűen a másodperc töredékéről beszélünk, de gyorsabb, és ami a lényeg kevésbé kell figyelni ezekre, vagyis egérnél a karakter meg a kurzor egymáshoz képesti pozíciójához, kevésbé fárasztó is.
Értelem szerűen ez minimális szinten, valszeg sokak leszarják, amivel amúgy semmi baj. De akkor is. Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2021.07.31. 10:40:05