banner
  • lwb
    #175698
    Egyébként ott is ugyanezt elmondtam pár hónapja. Nekem leginkább az a problémám ezzel a dologgal, hogy engem, mint fogyasztót, tényleg nem kéne, hogy érdekeljen semmilyen kifogás, hogy miért nem lehet valamilyen terméket megvásárolni. Egységnyi fogyasztónak nem kell tudomása legyen arról, hogy milyen chipgondok vannak, a terméket árusító vállalkozások feladata lenne az, hogy ezeket kezeljék és megpróbálják minél jobban kiszolgálni az igényeket. Ez lenne az érdeke mindkét félnek: aki elad és aki venne, annak is. Nekem, mint fogyasztónak nulla ráhatásom van az újabb termékek előállítására. Ez a gyártó, értékesítő feladata és felelőssége egyedül. Ebben jogviszonyban ketten vagyunk: aki gyárt / elad és aki megveszi a terméket.
    Ha lenne szándékom megvenni, de nem tudom, mert nem adja el nekem, akkor nem tudok mást hibáztatni, mint a gyártót / eladót, mert más nincs egyszerűen ebben a jogviszonyban. Lehet ennek ésszerű oka az, amit hunbalee ír, én ezt nem vitatom, de az igazság az, hogy nem is érdekel. A gyártó volt az aki piacra lépett a termékével, ő kínálta ezt eladásra, az ő felelőssége egyedül, hogy mindent megtegyen a kereslet kiszolgálására. Ha ez nem sikerül neki, az csak az ő hibája, az ő érdekkörében felmerült hiba. Morálisan fel lehet persze menteni, de attól még NEM ez a jó launch, nem ez a jó termékindítás, ahol a kereslet tizedét képtelen kiszolgálni a kínálat.

    Nincs ebben sony ekézés szerintem.