banner
  • hunbalee
    #175582
    Halo Infinite

    -A napszakváltásra reagálnak az ellenfelek, pl.: éjszaka a Gruntok alszanak, a Phantom-ok keresőfénnyel pásztázzák a környéket

    -Dinamikus időjárást kapunk, külön szél és ködrendszert dolgoztak ki, premier után viharok/hóviharokra is számíthatunk

    -Nem tér vissza a dual-wielding, vagyis nem használhatunk egyszerre két fegyvert

    -Nem lesznek ellenséges állatok

    -Az Elite-ek nem lesznek játszhatóak multiplayer módban sem

    -Kampány alatt fejleszthetjük az eszközeinket

    -Különböző környezeti zónákat kapunk (erdők, mezők, mocsarak, sivatag, barlangrendszer stb.)

    -Az átvezetők attól függően változnak, hogy milyen napszakban járunk és milyen fegyvert tartunk magunknál

    -A helyszín ugyebár a Zeta Halo lesz, amely egy teljesen 3D-s világ, konkrétan lesz széle is, ahova eljuthatunk és akár le is lehet esni róla

    -Nem lesz teljesen open-world a játék, de méretes világot kapunk, a fejlesztők ihletként a Halo: Combat Evolvedből a The Silent Cartographert hozták fel

    -A vadvilág egyes élőlényeinél éjszaka biolumineszcenciát vehetünk észre

    -Lesznek hangfelvételek, amelyeket küldetéseink során gyűjthetünk össze, ezekben személyes sztorikat, a gyűrűn történt harcok történeteit és egyéb információkat kapunk

    -A Banished frakció dizájnja a Halo Wars 2-ből köszön vissza, az ott látott kinézetet kapjuk itt is, az épületeiket és járműveik is felbukkannak

    -Wasp is irányítható lesz

    -Teljesen szabad kezet kapunk a küldetéseink során, vagyis akár azt is eljátszhatjuk, hogy egy Banshee-t ellopva egyből az adott missziónk végére utazzunk
    Utoljára szerkesztette: hunbalee, 2021.03.13. 23:57:13