• AL7
    #4
    Én már voltam mind3 szolgáltató ügyfele... ÉS eddig a legjobban az érte meg, ha nem voltam előfizetéses ügyfél (aki persze többet beszél, annak ez eleve nem igaz, de a magyar átlagnak megfelelő beszélgetési időre gondolok).
    Így nem előfizetésesként pedig a Voda jött be a percdíjak, és az ügyfélszolgálat minősége, valamint a tájékoztatás minősége alapján.
    (T-Mobile ügyfélszoli reakcióideje 1 hónappal ezelőtt egy vacak e-mailre 3 hét volt!!). Vodáé másnap megjött. Pannonét mostanában nem próbáltam.
    T-mobile tájékoztatása pedig azért érdekes, mert ha valaki megnézi a díjszabást, akkor annyiféle dologra kell figyelni, hogy abba biztosan belekavarodsz! Én legalábbis simán belekavarodtam. Pl. ha 06-30-30-30-xxx számra akarsz sms-t küldeni, és naívan azt hiszed, hogy ezt megteheted a díjcsomagod szerinti hálózaton belülre küldött sms árért, akkor hatalmas tévedésben vagy!!! Mert itt a normál díjas sms árát kell kifizetned (a 38 Ft-ot) Gondoltad volna? Mert én bizony nem! Így én minden egyes sms-emért az említett írányban 152%-os árat fizettem... azaz bármelyik másik kártyámról is írtam volna, mind olcsóbb lett volna :D