• Palinko
    #9950
    Igen ez a hosszútávú támogatás tényleg milyen jó dolog. Mert van egy olyan érdekesség, hogy mindenki azt mondja hogy silányulnak a termékek, de valahogy a garancia idők még is nőnek, olyasmire meg nem vállal garanciát senki ami jócskán visszaütne neki anyagilag. Igaz ez valamennyire törvény is kötelezi, de néhány gyártó tényleg odafigyel hogy hosszabb távon is jó benyomást keltsen a terméke és az utolsó update ne az legyen ami kb tönkreteszi és belassítja :D

    Ami meg a fedélzeti dolgoknál megy az tényleg katyvasz, tényleg ahogy mondod egy facelift is számít, vagy a hires használhatatlan gyári GPS-ek amiket csak szakszervíz frissít annyiért amennyiért senki sem csinálja meg, akadozós használhatatlan felületek, ahány tipus annyi fajta vezérlés. Ezt a beszállítós rendszerben nagyon másképp nem is lehet és igen ahogy mondod meg sokan mások is a Tesla már inkább informatikai vállalat és egyszerűen annyi adatot gyűjt be ami hihetetlen. Nem tudom a többiek hogy állnak, mert ugye már a többi gyártó is pár konszern kezében van és ott majd gyártók között lehet adatbmegosztás ha van egy kis eszük még konszernek között is, ha be akarják érni a Teslát, de tényleg minden nappal jobban le vannak maradva. Nem tudom, hogy tényleg egy csoda updatetől vagyunk csak az önvezetéshez, vagy majd előjön akkorra már, hogy a most baromi erősnek számító fedélzeti számítógép mégis csak kevés, vagy mégis csak kéne még 1-2 szenzor, de valszeg ezt jobban megtervezték és el tudom képzelni hogy elég lesz legtöbb ma futó autó eszközkészlete vagy egyszerűen upgradelhető lesz ha mégsem. Elvileg Európára és Kínára is jön jövőre az az önvezetés ami most amcsiban megy ez azt jelenti hogy elérte a Teslák száma EU-ban és Kínában is azt a mennyiséget ami már elég adatot szolgáltatott a népszerű utakról és előbb utóbb minden földút meg tanya benne lesz mert valakinek lesz arra dolga. Kínában ezért is akarták betiltani meg korlátozni mert félnek a kémkedéstől, pedig ezt másképp nem igazán lehet fejleszteni.