tutorialok és segitségnyujtás
  • repvez
    #64
    Régen jártam erre .Pár dologra rájöttem ill ujj problémák is felmerültek.
    A szétválasztás már félig meddig megoldodott.
    Az elsö változatnál ha meg akarjuk tartani a kivágando részt akkor loopcuttal szétválasszuk, de a helyén marad egy összefüggö polygon ezt csak ugy leget eltüntetni ha a szembelévö oldalon egy ugyanannyi vertexböl állo polygonnal össze bridgeljük.(de mi van olyankor ha nem simetrikus a test és nincs másik oldala?)Ha nem akarjuk megtartani a kivágando részt akkor értelemszerüen a loopcutot elhagyjuk.
    Az összeolvasztást a combine parancsal lehet végrehajtani.Bár ezt is elég fura modon teszi.De azt még keresem, hogy lehet e olyat végrehajtani ami a két test közös részét, ill. unioját vagy különbségét valositaná meg.
    A progi kb. mennyi polyra van hitelesitve ill. mekkora a rajztér, mert egy 10k-s modelt probáltam maxbol importálni objba, de minden esetbe kifagyott, de 3ds-be betöltötte.Bár akkor ez lehet hogy a fájlformátum hibája.Ugyan ezt a modelt 1:1 arányba nem tudja ugy beadni hogy minden részlete látszodjon ,mert ha távolitom a nézöpontot, hogy beleférjen minden akkor egyszercsak eltünik mintha átmenne egy fehér falon.Ez töbször elöfordult már hogy probáltam nagyitani az objektumon hogy nagyobb terem legyen a mozgásra.Lehet állitani valahol mekkora legyen a max beláthato tér?
    Az uj alap testeket mindig az origoba teszi vagy lehet rajt változtatni hogy milyen pozicioba tegye?

    Egyenlöre ennyi:)
    Lehet egyszer össze kéne irni a "hiányosságokat ill. hibákat" és elküldeni a fejlesztöknek, hogy mégjobb legyen a progi.