tutorialok és segitségnyujtás
  • GixEr
    #57
    1, kijelolod a testet "body selection" modban
    2, jobbklikk rajta es "UV Mapping/Direct"
    3, az ablakban ami most nyilt "edge selection" modban kijelolod azokat az eleket ahol azt akarod, hogy vagjon a program (minel tobb es logikusabb annal jobb)
    4, ha minden ki van jelolve akkor jobbklikk es "Mark edges for cut" (itt hozod tudomasara, hogy ezeken a helyeken akarod elvagni)
    5, jobbklikk "continue/unfolding"
    6, kiterites utan jobbklikk "create texture" (tetszoleges beallitasokkal )
    7, raadta az objektumra a most krealt texturat amit az outlinerben megtalalsz az outlinerben kivalasztod, nyomsz rajta egy jobbklikket es "export", tetszoleges nevet adsz neki.
    8, mindezt a Photoshoppal megnyitod majd megfested es visszamented (psd nem jo, helyette jpg,tga pld.)
    9, a PS-bol lementett texturat megnyitod az objektumod materialjanal texturanak,

    ennyi.