• Molnibalage
    #767
    Elsőre az összes olyan Pak-ban ahol nem akarok bevetést, mert öngyilkosság lenne, azt szépen 0-ra viszem. Ha oda akarok valamit külneni én hozok létre package-t. Uátna a nem kívánt bevetések és célponotkat csúszkával szépen letiltom. mint pl. naval strike meg war prod a hadjárat elején....

    Az ATO-ben megnézem milyen bevetések generált a gép. Igazából átlalában csak az OCA-kat szokta elszúrni.
    A BARCAP-eket és HAVCAP-et egész jól belövi. Ami nem tetszik azt törlöm és a felszabaduló erőforrásból csinálok újakat.

    A helikoptereket pl. a gép alig küldi ki. Légi fedezettel 8 AH-64 vagy AH-1 iszonyatos felfordulást tud csinálni. Egy fél battalion-t simán leradíroznak.

    Sajna miközben te repülsz semmilyen gép nem használja a gépágyúját földi cél ellen. A-10 utasítottam a köteléket hogy támadjon, de csak "unable" volt a reakció :( (A-10 el kipróbáltam, hogy csak a gépágyút használva 16-17 járművet tudok kilőni.)Persze ha nem repülsz éppen akkor a gépágyúhasználatot számolja a hadjárat motorja az okozott veszteségbe. Kezdetben NAGYON rámozdulok a páncélos erők redukálásába. A saját erőket meg kézileg vonom vissza, hogy időt nyerjek. (Iron fortressben nem megy ez.)

    Azt is csináltam már, hogy egy airmobile egységet leszórtam a front mögé és szépen elfogalta Koksan-t.

    Tegnap leteszteltem a Su-25 -öt, milyen hogy ha én repülök vele. Hát elég nagy ferfoldulást tudtam csinálni..

    Neuro leírta, hogyan lehet bármilyen géppel repülni. Ez azért érdekes, mert ,így eljátaszottam a gondolattal, hogy multiban egymás ellen lehet hadjáratot játszani...(Micsoda buli lehet.) Sajna a kabinok hiánya csökkenti az élvezet. Ki kéne deríteni, hogyan lehetne a régi kabinokat beapplikálni. A mostani kabinok ugyaolyan elven vannak bent mint eddig. Csak a hivatkozásokat kéne megtalálni és lehetne A-10-el, F-18-cal, F-14- gyel, Su-27-tel és Mig-29 -cel repülni. Ezekhez mind volt 2D cockpit, de az első kettőhöz még 3D-s is volt.