• VO101Tom
    #51347
    A kérdés az, hogy mennyi AI-val, mennyi egységgel terveznek. A világ összes játékosát egy szerveren, egy térképen akarják mozgatni (akkor vaszeg előfizetéses lesz a dolog), vagy ahogy Armában pl, szerverekre szétosztott 32-64 fős csomagokban, egymástól teljesen függetlenül? Az sem mindegy, hogy mennyi AI-t terveznek, és azok mennyire lesznek okosak. Nagyon remélem, hogy az Outerra és a VBS fejlesztésénél már gyűjtöttek annyi tapasztalatot, hogy mennyi poligont, milyen részletes modelleket tud az engine kezelni, és nem lesznek olyan faszságok benne, mint DCS-nél, hogy a több tíz vagy százezres poligonú modellek és 4K-s textúrák tömkelegét pakolják egyetlen légvédelmi modellre, amik még két méterről is pazarlás lenne, közben a játékban alig jutsz 10nm -on belülre. De screenshotokon jól néz ki

    Arra is kíváncsi leszek, hogy a Billionsoft vajon eladja-e a Falcon jogokat nekik, és ha igen, annak lesz-e hatása a BMS fejlesztésére.