• molnibalage83
    #51248
    Nincs olyan kód, hogy 4.33 kinézet és +100 FPS. Az, hogy te ilyenről fantáziálsz, arról én nem tehetek. Ezek szerint meg sem érted azt, hogy nincs hová optimalizálni. Ahhoz, hogy te gyökeresen más FPS-t és kinézetet kapjál ezt a terrain engine-t és mást el kéne engedni. Ez az, amire eddig nem volt lehetőség, mert olyan erőforrást igényel. Más kevesebbet (lásd DB átszabása, IR kód, stb), amivel a jelenlegi kinézet mellett is egy gyakorlatilag rebootolt F4-et kaptál. Konkrétan ennek a harcászati modellezés pontosságnak a közelébe nem volt eddig semmi.

    Senkit nem érdekel, hogy megvan az eredeti F4.0-ád, ha láthatólag nem értesz hozzá. Főleg, hogy azt még az SP3/4 is felforgatta, nemhogy a BMS4.32, 33 és 34 szerkezetben. Már nekem kezd idegen lenni helyeként, aki szénné moddolta az egészet. FF-et és BMS.4.33-at is.

    Sérülésmodell alatt mit értesz? Egyetlen 3D modell sem törhető. Ha valaha lesz ilyen, akkor az is csak F-16C lesz, mert iszonyatos erőforrás megcsinálni. Kérdez meg VO101Tom-ot... Első körben nincs hozzá kód sem. Ha lenne, akkor meg minden olyan gépnek, amit az kezel, akkor külön 3D modell kéne, amit meg a LE nem ismer fel. Ej...


    A BMS4.34 pontosan úgy néz ki, mintha én fejlesztettem volna le. A teljes battalion reform az alapján készült, amit én leírtam, de oda se neki... És igen, lehet, hogy neked ez nem nagy szám, csak konkrétan a DB bűvüléssel csináltam olyan dolgokat, amit ma már az exe átvett. Na, szerinted honnan vették? Anno Aragorn (és más dev álla is) konkrétan leesett, hogy a rakétáknál a drop és rail launch modell megoldásra nem gondolt senki. Nem nagy dolog, de nem gondolt senki. Na, a DB nagy része ilyen. Csak te nem érzed, hogy micsoda meló kisakkozni azt, hogy használható legyen ilyen kevés battalionnal és közelítse a valóságot is.

    Megbeszélés van, hogy ki mit csinál, de nincs az, hogy kiáll a "nagy vezér" és megmondja, hogy ki mit csinál. Mert olyan nincs a csapatban, aki mindenhez ért.


    A DX11 vagy DX12 átírás az önmagában nem megoldás semmire, de te úgy kezeled, mint valami csodaszert. Az objektumokon megjelenő dolgokra van hatással és a particle és fényeffektekre, mert textúrázásra. De nézzed meg a talajt, hogy az p. hogyan kezeli a fényt és mást. Ehm...


    Valahol vicces, hogy beszólsz, hogy a fejlesztők a múltban élnek, csak én azt látom, hogy 10 év alatt semmit sem fejlődtél...
    Folyamatosan beszólsz annak, aki kvázi két csapat tagja is volt. Mert a BMS4.33 óta vannak én általam csinált dolgok a BMS-ben, csak nem vagyok tag. Én tudtam segíteni. Sokat. Lásd fent. Olyan, mintha én készítettem volna el, csak én erre egyedül soha nem lettem volna képes. Pedig nem én döntöttem el, csak küldtem nekik az anyagokat és elmagyaráztam a dolgokat. Ennyi.